Svoz velkorozměrového a nebezpečného odpadu
Potvrzení zaměstnavatele na více cest do práce
Vás zve k nákupu vánočních ryb ve dnech 21.12.–23. 12. 2020 od 8,00 do 16,00 hod.
Prodej na adrese: Jiří Lukášek, Žimutice 70,
Informace a objednávky na tel. +420 724 142 208
Cena ryb:
Kapr výběr, I. třída – 75 Kč / kg
Amur – 80 Kč/kg
Sbírka zákonů č. 174 - krizové usnesení vlády
Změna úředních hodin od 12.10.2020
Sbírka zákonů - vyhlášení nouzového stavu
Velkorozměrový odpad 10. 10. 2020
Mimořádné opatření KHS Jčk č.1
Velkorozměrový odpad 27.6.2020
Harmonogram uvolňování podnikatelských a dalších činností
Harmonogram na uvolnění škol a školských zařízení
Jídelní lístek - 23. 3. - 27.3.2020
Jak používat a starat se o roušku
Jídelní lístek - 17.3. - 20.3.2020
Obědy z pohostinství v Žimuticích budou vydávány a rozváženy, pro občany Obce Žimutice a místních částí, do jednorázových obalů a jídlonosičů. Obědy je nutné objednat den předem do 10. hodin. Objednávky na tel. čísle 385 737 041, 724 074 355, 724 680 085
Oznámení o uzavření mateřské školy
Usnesení vlády 215 - přijetí krizového opatření
usnesení vlády 211 - uzavření obchodů
Mimořádné opatření - zákaz konání akcí nad 100 osob od 18,00 hodin dne 10. 3. 2020
Mimořádné opatření - uzavření základních, středních a vysokých škol od 11. 3. 2020
Dopis poděkování obcím Žimutice
Harmonogram svozu odpadů na rok 2019
30. dubna 2018 končí splatnost poplatků za svoz tuhého domovního odpadu a psa. Výše poplatku za svoz TDO je 430,- Kč/ os/rok a 620,- Kč za objekt či byt kde není přihlášen nikdo k trvalému pobytu. Po zaplacení poplatku v místních částech Žimutice, Pořežany a Smilovice obdrží poplatník známku na popelnici. Od 1. 6. 2018 nebudou vyváženy popelnice bez nové známky.
Informace k dani z nemovitých věcí
V obci Žimutice Vás tříkráloví koledníci navštíví 5. 1. 2017.
Dobročinnou akci Tříkrálová sbírka pořádá každoročně Charita Česká republika, na Vltavotýnsku konkrétně Farní charita Týn nad Vltavou. V lednu 2018 se již po osmnácté vydají skupinky tříkrálových koledníků do ulic města Týn nad Vltavou a okolních vesnic, aby oslovili veřejnost a požádali o pomoc pro lidi v nouzi u nás i v zahraničí. Ve dnech od 1. do 14. ledna přijdou do Vašich domovů tříkráloví koledníci, aby Vám zazpívali, přinesli radost a Boží požehnání, a také koledovali pro ty, kteří to nejvíce potřebují. Pro lidi, kteří se mnohdy ne vlastním zaviněním dostali do svízelné situace, a není v jejich silách ji řešit.
Koledníci Farní charity Týn nad Vltavou se budou moci prokázat průkazkou, která bude shodná s občanským průkazem vedoucího skupiny, dále budou rozdávat charitní cukříky a kalendáříky.
Pokud si to budete přát, mohou vaše dveře označit svěcenou křídou písmeny K+M+B a letopočtem.
Příspěvky od Vás budou vybírat do zapečetěných pokladniček (s razítkem Farní charity a Města Týn nad Vltavou).
Tříkrálová sbírka v Týně nad Vltavou a okolí (v Předčicích, Modré Hůrce, Neznašově, Všemyslicích, Všeteči, Bohunicích, Temelíně, Zvěrkovicích, Litoradlicích, Lhotě pod Horami, Dolním Bukovsku, Neplachově, Zálší, Žimuticích, Bečicích, Smilovicích, Dobšicích, Borkovicích, Březnici, Blatci, Čenkově, Hodětíně, Hartmanicích,…) a bude probíhat ve dnech od 1. 1. 2018 do 14. 1. 2018.
Část sbírky je určena na humanitární pomoc do zahraničí. Další část vybraných peněz použije Farní charita Týn nad Vltavou na dofinancování svých sociálních služeb a projektů: občanské poradny, nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Bongo, pečovatelské služby, Senior Šance a SOS Rodina.
Prosíme, otevřete koledníkům svoje dveře a srdce, podpořte charitní dílo. Děkujeme Farní charita Týn nad Vltavou.
Harmonogram vývozu odpadů na rok 2017
Harmonogram vývozu odpadů na rok 2016
Stále častěji obec řeší problémy s volně pobíhajícími psy, nevábnými hromádkami na trávnících a bohužel i útoky na jiná zvířata. Především je třeba odlišit volné pobíhání, tedy venčení psa bez vodítka nebo jeho útěk, kdy se zvíře dostane na ulici bez vědomí majitele. V obou popsaných případech odpovídá majitel za psem způsobené škody a především - pokud se stane, a pes někoho napadne, jedná se ublížení na zdraví z nedbalosti a přestupcem je vlastník nebo držitel psa. Zase na vysvětlenou - venčí-li zvíře někdo jiný než majitel a pes někoho napadne, je odpovědný ten, kdo měl psa v té chvíli svěřeného. Dalším problémem jsou zmiňované exkrementy. Tady se, bohužel, původce obtížně dokazuje, pokud psa při výkonu přímo někdo nepozoruje nebo nevyfotí. V tomhle případě se jedná o přestupek proti veřejnému pořádku, konkrétně znečištění veřejného prostranství a hrozí zde pokuta do výše 20 000,-Kč. Jen upozorňuji, že veřejné prostranství jsou ulice, chodníky, náves, travnaté plochy atd. bez ohledu na to, komu patří, tj. i když jsou v soukromém vlastnictví, pokud jsou veřejně přístupné. Doufám, že po přečtení tohoto článku si přece jen rozmyslíte, zda na procházku vzít vodítko, a zkontrolujete, jestli máte v kapse příslušné sáčky, spoluobčané jsou totiž stále všímavější a ostuda ani pokuta potom nestojí za to.
Daň z nemovitosti - platné tiskopisy na daň z nemovitých věcí na rok 2014 (vzor č.14) jsou k dispoziáci na územním pracovišti v Týně nad Vltavou, Nádražní 235
informace k dani z nemovitosti na rok 2014
Jodidové tablety
Od 27. 5. 2013 do 15. 7. 2013 bude probíhat obměna antidot (jodových tablet). Obměna antidot se bude týkat obyvatel Žimutic, Krakovčic, Pořežan, Smilovic, Sobětic, Třitimi a Tuchonic. Obměna probíhá tím způsobem, že každý občan bude navštíven distributorem těchto antidot. Pokud nebude občan distributorem zastižen, bude navštíven znovu. Pokud ani při druhé návštěvě distributora nebude občan zastižen, vhodí mu distributor do schránky sdělení, kde si má tyto nové jodové tablety vyzvednout. Každý občan obdrží 1 ks balení jodových tablet a distributorovi odevzdá staré jodové tablety. Převzetí nových jodových tablet podepíše občan v seznamu, který bude mít u sebe distributor. Za celou rodinu může převzít jodové tablety jeden člen, starší 18-ti let. V případě, že občan staré tablety neodevzdá (nenajde je nebo je již z různých důvodů nemá), je v případě nálezu odevzdá na obecním úřadě v Žimuticích. Občané, kteří z různých důvodů do 15. 7. 2013 tyto jodové tablety neobdrží, si je mohou vyzvednout na obecním úřadě v Žimuticích. V případě nejasností se mohou občané obracet na pracovníka Obecního úřadu, telefon 385737041.
Plán svozu velkorozměrového a nebezpečného materiálu - 27.4.2013
Harmonogram vývozu odpadů na rok 2013
Vážení občané,
v naší zemi stále přibývá úmrtí na následky otravy metylalkoholem i nových případů intoxikace lihovinami podezřelého původu. Situace je závažná. První případ otravy se objevil i v Jihočeském kraji. Vyzýváme vás proto, abyste se rozhodně vyvarovali konzumace alkoholu zejména z neověřených, neidentifikovatelných balení a dalších podezřelých zdrojů.
MUDr. Zdeněk Velikovský
ředitel Krajské hygienické stanice Jihočeského kraje
Plnán svozu velkorozměrového a nebezpečného materiálu - 15.9.2012
Pár informací k finančním nákladům na svoz a likvidaci opadů k 30. 6. 2012
- Paušál za svoz odpadů – 163 207,-- Kč
- Uložení odpadů – 79 349,-- Kč
- Velkorozměrový odpad – 72 486,-- Kč
- Nákup nádob – 36 072,-- Kč
Celkem k 30. 6. 2012 – 351 114,-- Kč. Předpoklad na celý rok 2012 je ve výši 620 000,-- Kč. Příjmy k 30. 6. 2012 – 223 278,-- Kč. Předpoklad na celý rok 2012 je cca 250 000,-- Kč. Doplatek z rozpočtu obce má být ve výši 370 000,-- Kč za rok 2012.
Plán svozu velkorozměrového a nebezpečného materiálu - 26.5.2012
Od 30. března 2012 je novým nájemcem pohostinství ve Smilovicích pan Karel Tomandl.
Dne 12. 12. 2011 rozhodlo zastupitelstvo Obce Žimutice o následující úpravě poplatku za likvidaci TDO: Trvalé hlášení obyvatelé – 350,-- Kč na osobu a rok, Majitelé rekreačních objektů – 500,-- Kč za rekreační chalupu.
Prosím o úhradu poplatků do 30. 4. 2012. Známky na popelnice v Žimuticích a ve Smilovicích budou vydány až po zaplacení poplatku za likvidaci TDO.
V prosinci 2011 byla provedena roznáška kalendářů s příručkou pro ochranu obyvatelstva v případě radiační havárie JE Temelín na roky 2012 – 2013. Pokud se stalo, že někdo kalendář nedostal, může se obrátit na obecní úřad v Žimuticích nebo na telefon 385 737 041.
Dne 13. prosince 2011 obdržela Obec Žimutice od ČEZ a.s. správa majetku osobní automobil – Škoda fabia combi. Tento vůz prošel technickou revizí. Doufáme, že bude dlouho sloužit naší obci.
Harmonogram vývozu odpadů na rok 2012
Harmonogram vývozu odpadů na rok 2011
Pozvánka na ustavující Zastupitelstvo obce
Volné pracovní místo - traktorista
Svoz velkorozměrového a nebezpečného odpadu - 9. 10. 2010
Pozvánka na XVII. Zastupitelstvo Obce
Harmonogram vývozu odpadů - 2010
Upozornění občanům
Na základě sdělení Policie České republiky vydáváme toto upozornění. V okolních obcích byly zaznamenány případy krádeží. Cizí lidé navštěvují jednotlivé občany a pod záminkou vrácení zemědělské daně se u nich dopouštějí krádeží.
Kanceláře Obecního úřadu Žimutice jsou přemístěny do přízemí Obecní budovy.
Volby do Evropského parlamentu 5. a 6. června 2009
Svoz velkorozměrového a nebezpečného odpadu-2. 5. 2009
Pozvánka na XII. Zastupitelstvo Obce
Koeficient daně z nemovitosti na rok 2009
Harmonogram vývozu odpadů - 2009
Prodej Vánočních ryb 20 - 24.12.2008 - Žimutice
Volby do Zastupitelstev krajů - konané dne 17. a 18. 10. 2008
Svoz velkorozměrového a nebezpečného odpadu - 4.10.2008
Svoz velkorozměrového a nebezpečného odpadu 29.3.2008
HARMONOGRAM 2008 - odpadů vývozu
Svoz velkorozměrového odpadu - 6.10.2007
Harmonogram vývozu odpadů - 2007